Gå til innhold

God laptop sekk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en Sportline Skole :blush:

Den ha en praktisk "lomme" inn mot ryggen hvor du iallefall får plass til en Compaq Evo N610c (14,1"), og da har du fortsatt god plass til to svære MCSE permer, notatblokk og lader /m kabler i selve hovedrommet. har også lomme i lokket og en lomme utenpå bak, samt en "nettinglomme" på hver side.

 

Den har også mulighet til å regulere "dybden" på sekken, sånn at du kan stramme den inn om du ikke har så mye i den...eller slakke ut om du skal knekke ryggen din ;) Leveres med magebelte og sånn "bryst-belte". Ganske god sekk faktisk.

 

Veit ikke om den er i salg lengre da...men men. Kosta forresten 3-400 tror jeg...

Endret av _StatuS_
Lenke til kommentar

Har selv en Jansport Lapstation. Denne har god plass til bøker o.l., og eget rom til discman +noen få cder. Har i tillegg 30 (!) års garanti og ser bra ut. Ulempen er prisen og tilgjengeligheten. I Norge finner du den såvidt meg bekjent kun hos utvalgte butikker, og den koster over 1000 kroner...

Lenke til kommentar
Har selv en Jansport Lapstation. Denne har god plass til bøker o.l., og eget rom til discman +noen få cder. Har i tillegg 30 (!) års garanti og ser bra ut. Ulempen er prisen og tilgjengeligheten. I Norge finner du den såvidt meg bekjent kun hos utvalgte butikker, og den koster over 1000 kroner...

Kjøpte selv en JanSport sek for kun 1 uke siden, de koster nå 798,-

 

Gå til http://www.jansport.com/ Og fin Norge og fohanldere. Det er ganske mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...