IXion Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Jeg lurer på om det går ann å klokke over et GForce 3 Ti 200 64 Mb kort? Mainboard: Asus P4G8x Deluxe Avkjøling: Ekstern vannkjøling, Koolance "Exos" Og i så fall, hvordan gjøres det?
Chief_R-W Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Ja klart det går ann hvis du bruker de ofessielle driverene følger det med i skjermkort instillinger men jeg bruker Power strip v 3.3 der kan du enkelt klokke det opp. men ta steg for steg med ca 10 mhz om ganger kjør noen spill og test går det bra klokk lit til. Du har memory og core clok.
IXion Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Skrevet 4. mars 2004 (endret) Ok. Hva er forskjellen på core clok og memory clok? Vet du hvordan det er med GPU feste på dette kortet? Endret 4. mars 2004 av IXion
Nikkor Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Til ditt kort bør du bruke 44,03 driveren. Som yter mye bedere enn de nyeste som er opptimalisert for Fx serien. Bildekvaliteten vil også bli bedere. Bruk PowerStrip eller RivaTuner. Du har Memory clock og Gpu. Du vil tjene mest på og klokke opp minnet ditt. Har du god kjøling får du nok hvertfall 250Mhz på Gpu. Vet ikke helt åssen minne du har... Lykke til
IXion Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Skrevet 7. mars 2004 Øhh... Hvor får jeg tak i 44,03 driveren? Er det vanskelig med PowerStrip eller RivaTuner, for jeg har ikke så mye peil på dette...
IXion Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Skrevet 7. mars 2004 (endret) brukte backspace og lagra en gang til... heh Endret 7. mars 2004 av IXion
Nikkor Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 (endret) www.Nvidia.com Nei det er ikke så vanskelig og bruke nei. Edit: Visst du ikke visste helt på Nvidia den ligger så må du gå inn på download og sånnt. Så går du på lager eller noe husker ikke helt, står på engelsk. Hadde jeg ikke lastet ned så mye kunne jeg gjort det får deg. Endret 7. mars 2004 av Nikkor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå