Gå til innhold

Hvilke mob. gir mest for penga?


Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å kjøpe meg ny mobil. Er ikke villig til å legge ut mer enn 3000kr uten abn. Noen sider ved mobilen jeg legger ekstra mye vekt på er

 

*En god skjerm

*Godt kamera

*Minne som holder til minst 40 bilder

*Ir/bluetooth

*At den er noenlunde fin og ikke så altfor stor.

 

Tar gjerne i mot anbefalinger av andre mobiler (bortsett fra t610,t620 som jeg synes har dårlig kamera) enn de jeg har nevnt. Utfra de jeg har nevnt synes jeg SGH-X600 gir mest for penga. Bør jeg vente til den beryktede 6230 kommer? Hva vil prisen på denne ligge rundt? Takker for all hjelp.

Endret av nag-sinn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia 3660, den koster 2939 kroner.

Den har kjempe bra skjerm, bra kamera, (0,3 mp) mulighet for minnekort, og både ir og bluetooth ;) Men viktigs av alt, Symbian.

Kan eventuelt kjøpe en 3650, den er ganske lik men har "kun" 4000 farger i displayet (3660 har 65 000) og et litt rart tasteoppsett (venner deg sikkert til det.)

 

Mer info om 3660.

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at jeg satt ir/blåtann var at man da kunne overføre bildene til data, men om det kommer med en kabel så er det like greit for meg egentlig. Så lurte jeg på denne samsungen:

 

https://prisguiden.no/produkt/14392

 

Den er så bra til den prisen og gir utfra spesifikasjonene mye mer for pengene enn en Z600 (med sine lusne 2 mb og svak kamera) mot denne som har mye bedre kamera med blitz og hele 9,4mb minne til en så lav pris. Er det noen der ute som kan annbefale denne? Designen virker kanskje ikke topp men den er liten, billig og proppa med funksjoner. Kommer nokia 6230 til å falle i pris etter noen uker på markedet?

Lenke til kommentar
Eneste grunnen til at jeg satt ir/blåtann var at man da kunne overføre bildene til data, men om det kommer med en kabel så er det like greit for meg egentlig. Så lurte jeg på denne samsungen:

 

https://prisguiden.no/produkt/14392

 

Den er så bra til den prisen og gir utfra spesifikasjonene mye mer for pengene enn en Z600 (med sine lusne 2 mb og svak kamera) mot denne som har mye bedre kamera med blitz og hele 9,4mb minne til en så lav pris. Er det noen der ute som kan annbefale denne? Designen virker kanskje ikke topp men den er liten, billig og proppa med funksjoner. Kommer nokia 6230 til å falle i pris etter noen uker på markedet?

Noen som kan svare meg på det?

Lenke til kommentar
hele tingen der?

Egentlig nok med å svare på hva som er best av z600 og samsungen. Kan jeg bruke lefdals prisgaranti ved å kjøpe eks. samsungen hos lefdal til 3495kr først for så å kjøpe den på mamoz.no til 2695kr. Eller gjelder ikke prisgarantien nettbutikker? Hvor mye vil jeg evt tjene på å gjøre det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...