Gå til innhold

Problemer med Amilio 1840D


Anbefalte innlegg

Min 1840, som tjener meg meget bra og trofast, har noen problemer og jeg lurer på om dette er vanlig (spør da altså de som har samme maskinen, har mange samme problemet burde det være enda enklere og få fiksa det på garantien...).

 

Probleme er:

 

Høytalerne har begynt å kutte enkelte ganger, noen ganger den ene, noen ganger begge to, andre ganger fungerer det helt fint. Fordømt irriterende... Burde være garantisak.

 

Tastaturet er delvis løst i høyre topphjørnet, går enkelt å trykke det ned på plass igjen, men spretter opp med jevne mellomrom (når man har lukket lokket), dessuten lager tastaturet ekstra mye lyd (et øredøvende ekstra lite knepp) når man trykker på taster i dette området, f.eks. enter.

 

CDrom'en ser ut som om den ikke er ordentlig skrudd i, er 2 mm luftrom mellom den og resten og maskina på ene siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen av disse problemene... Eneste problemet jeg har hatt var at biosen döde. Jeg kjöpte en ny fra www.badflash.com for 175 og det funka fint :)

 

Det eneste jeg har å klage på er de 2 ekstremt höye pipelydene når man starter maskinen! :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...