Natureboy2004 Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Hei, jeg har et Hercules 9800 Xt Classic 256 kort, og lurer på om noen har erfaring med klokking av dette kortet(har ikke klokket et kort siden mitt gamle geforce-mx-kort, hehe). Hvor mye bør jeg kunne klokke uten å modifisere kjøling og hva kan jeg forvente å få av ytelses-økning? Er det fortsatt Riva-Tuner som gjelder som klokke-verktøy på disse korta? Må innrømme at jeg litt "grønn" på dette, hehe. Har lest en del topic's her, men ikke funnet noe konkret på dette kortet. Jeg har det nye Msi HK'et K7N2 Delta og Amd 3000 xp og 1024 DDR minne. Alle råd og tips mottas med stor takk Espen
ghost7 Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 er vle ikkj enoko forskjell å klokke dette kortet og andre... gjer det på gode gamle måten med riva tuner so skal det gå... men ke er vitsen å klokke det når du har iet så rått kort frå før?
upside Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 tipper du kommer til ca 450-460/430 med stock kjøling.
Natureboy2004 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Skrevet 2. mars 2004 Takk for svar! Hmm, trenger vel strengt tatt ikke å klokke det, men synes bare det hadde det vært gøy å se hvor mye mer det kunne yte med litt klokking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå