Gå til innhold

Hvordan mobil bør jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du beveger deg i området 3500-4000 kroner, så får du masse å velge mellom. Jeg ville gått for en telefon med Symbian (operativsystem) - da har du mulighet til å installere programmer og spill akkurat som på en PC , og f.eks til Nokia 6600 så finnes det SINNSYKT mye forskjellige programmer og spill. Symbian-telefonene har som regel en ganske stor skjerm som er helt rå. Et alternativ til Nokia 6600 er Siemens SX1..

 

Hvis du ikke har bruk for så mye funksjoner (men for den prisen så får du mye funksjoner enten du vil eller ikke) så vil kanskje en telefon uten Symbian, f.eks en fet klapptelefon, eller noen av de splitter nye modellene være et greit valg, f.eks. 6230 som du nevner.

 

Anbefaler å prøve å finne ut hva du har lyst på, hvilke behov du har, og så lese tester og erfaringer som andre har med de telefonene som dekker dine lyster/behov - og velge ut fra det. Ikke glem å kjenne på en ordentlig telefon i butikken før du bestemmer deg.. dummy'ene er som regel svært lite representative for selve telefonen.

 

Selv har jeg 6600 og SX1, som er de første Symbian-telefonene jeg har hatt - og tror nok neppe jeg vil ha en "vanlig" telefon igjen! Enorme muligheter med en Symbian-telefon... se film/video osv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...