Gå til innhold

Får et glimt av blå skjerm før PC slår seg av...

Anbefalte innlegg

Jeg har en Amilo D med WinXP. Hovedsakelig når jeg er på Internett og jobber i flere bilder samtidig hender det så og si daglig at jeg ser et kort glimt av en blå skjerm med mye tekst, før PC-en slår seg av og på igjen.

Jeg ser i det korte glimtet at det som oftest ikke står noen feilmelding øverst på skjermen, over teksten der det står "Hvis dette er første gang du ser meldingen..." osv.

For en tid siden fikk jeg Unmountable Boot Volume, og tømte PC-en for både filer og programmer, og installerte Windows på nytt.

Er lite gira på å gjøre denne jobben på nytt, og lurte derfor på om noen her vet om et eller annet program som kan kjøre en full sjekk på PC-en for om mulig å finne/reparere denne feilen uten at alt må reinstalleres på nytt.

Takker hjerteligst for all hjelp!

Lenke til kommentar
Annonse

[1] Random productId 7074174 from forum_276

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...