Gå til innhold

Skjermer med 0ms

Ducky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Finnes det elger som kan fly? :no:

Går det an å spise seg slank? :no:

Finnes det skjermer med 0ms responstid? :no:

Er Bill Gates en kjernekar? :no:

Kan jeg flashe mitt Radeon 9200 SE til 9800XT? :no:

Svaret på alle disse spørsmålene er NEI

Makan til idiotisk spørsmål. Som om du skulle sett forskjell på 2ms, som de beste crt skjermene leverer og 0ms.

Geir(lett irritert)

## Geir86 har fått en advarsel for dette svaret, det hadde holdt LENGE å bare si "NEi". Vi kan ikke forvente at alle her i verden skal kunne akkuat det samme som oss selv. Blib##

Endret av Blib
Skrevet

Makan til idiotisk spørsmål. Som om du skulle sett forskjell på 2ms, som de beste crt skjermene leverer og 0ms.

Geir(lett irritert)

Lurte bare....

Du trenger ikke å klikke mongo for d :mad:

Skrevet

Geir(lett irritert)

Lurte bare....

Du trenger ikke å klikke mongo for d :mad:

vell, det går an å spise seg slank, det kommer an på hva du spiser.

drikker du mye vann, å spiser salat å god sundt mat så går det an å spise seg slank.

og bill gates. han skal bare gi bort hele sin personlige formue i løpet av sitt liv, kan ikke akkurat si at det gjør noe vondt for ryktet til han.

:thumbs:

MR_T

Skrevet

litt OT, men

:thumbdown:

Selvfølgelig går det an å spise seg slank, kommer bare an på om du spiser rett type mat. Øke forbrenning osv :thumbup:

Skrevet

Geir(lett irritert)

Gratulerer, måtte bare si at svaret var konge! :thumbs:

(allikevel det er greit at man spør, ingen spm. er vel egentlig for dumme. Det er slik man lærer... safe'a den greit ;) )

Skrevet

Var en tidligere som sa at de beste CRT skjermene har 2ms responstid, altså tilnærmet 0 i denne sammenheng i og med at øyet ikke kan oppfatte disse 2ms'ene uansett..

Skrevet

Jo, det går faktisk ann!

Spis små sunne porsjoner 6 ganger om dagen og du fil få høyere forbrenning og dermed forbrenne mer energi/fett som er lagret i kroppen.

Dette fungerer ganske logiskt egentlig: Hvis kroppen får mat jevnlig så vil den forbrenne opp denne maten fordi den "vet" at det kommer mer siden,

Men hvis du spiser skjelden men mye så vil kroppen automatisk lagre på "fettet" til dårligere tider :thumbup:

Sånn nå vet du det :w00t:

Skrevet

Det her ble jo til en meget interessant kostholdsdiskusjon :yes:

Lite fett, mye proteiner...

Skal ikke amerikanerne snu oppned på hele kostholdskjeden nå da? Brød er usunt, osv...

Skrevet

Geir(lett irritert)

Herregud, forstår ikke vitsen med å være sur. Hvordam skulle forumet vært hvis alle fikk slike svar. Du fortjener en advarsel mener jeg, hva er vitsen med å spørre om man får slike svar som du gjør.

******* sløvete gjort :angry:

Skrevet

Bare for å bli med på det derre med ingen dumme spørsmål: elg kan fly! Det er bare å smugle de ombord i et fly som er problemet.... :p

Og ja, man kan flashe radeon 9200se til 9800xt... Om det vil kunne brukes etterpå er et helt annet spørsmål...

Skrevet

Per dags dato finnes det ingen skjermer med 0ms. Men det finns skjermer med svært lav responstid. Siden du mest sansynelig mente LCD skjermer så er vel det laveste ca 12ms. Jeg ser ikk bort fra at det vil om ikke mange år klare å få LCD skjermer ned på ca 1-2 ms responstid.

Ingen ting er umulig, det tar bare litt mer tid.

Skrevet

Geir(lett irritert)

Finnes det mennesker som kan fly?

... jeg bare spør.

Jeg tror at dersom du stapper elgen i lasterommet på et fly, så kan den fly.

Den som spiser riktig kan nok spise seg slankERE

Hva vet DU om at bill gates ikke er en kjernekar?

Okay, du vinner sannsynligvis på skjermkortet - heldig der!

_

johanf

Skrevet
Per dags dato finnes det ingen skjermer med 0ms. Men det finns skjermer med svært lav responstid. Siden du mest sansynelig mente LCD skjermer så er vel det laveste ca 12ms. Jeg ser ikk bort fra at det vil om ikke mange år klare å få LCD skjermer ned på ca 1-2 ms responstid.

Ingen ting er umulig, det tar bare litt mer tid.

Det må gå en grense for hvor bra responstid du kan lage på en skjerm, riktignok veldig lav (hvor lang tid lyset bruker på å bevege seg osv).

Det er fordi en ting er umulig: Å bevege noe raskere enn lyset.

"Alt er relativt unntatt lysets hastighet, den er konstant for alle observatører"

:D

Skrevet (endret)

Geir68: Det er unødvendig å hisse seg opp over slike spm. du kunne bare skrive "Nei" uten å gjøre noe mer av det. Det er ikke noe artig for de som har mindre kunnskap enn en del andre å spørre om noe dersom folk driver på slik som deg.Forstå at det er noe han lurer på og svar ham på en respektabel måte. ;)

Endret av rener
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...