berit i kiosken Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Hei! Jeg lurte på om noen kunne forklare meg hvordan jeg kan lage en CS1.6 Server, som andre kan finne inne på servers på steam???? P.S: Serveren skal være Public. Kan du/dere forklare dette helt fra begynnelsen??? Hilsen Kristian. Siter Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Start med og ta en tur innom games i steam. Last ned Dedicated Server moden. Start den. Velg: Game: Counter strike Server name: <Min server> Map: de_aztec (byttes seinere) Network: Internet Max players: <1-32> UPD Port: 27015 (fraråder og bytte den) rcon password: <ditt admin pw> Vis du vil ha standar anticheatmod så setter du av en hake på Secure. Og start server EDIT: Når du skal gi venne dine ip så ikke ta den ipen som står i DS, men den du finner på http://www.myip.dk Endret 28. februar 2004 av Garbion Siter Lenke til kommentar
berit i kiosken Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Garbion, hva mener du me å skifte "UPD Port"??? Hvordan finner andre folk serveren min på "servers" på steam????? Tusen takk for hjelpen så langt! Siter Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 _Ikke_ bytt UPD port, ikke tenk på det en gang. Skal du bruke serveren som en public server der folk kommer og går eller skal det være en server for deg og vennene dine? Siter Lenke til kommentar
berit i kiosken Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Det skal være en public server der folk kommer og går, Garbion! Siter Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Da er det bare sette opp serveren da.. Så kommer den automatisk i servers lista. Men sjekk om vennene dine kan connecte. Kjedelig vis serveren er oppe hele tida men ingen kan connecte Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.