Gå til innhold

Tv-ut problemer med GF3ti450


TommyM

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sitter på den gamle PC'en min og prøver å koble den opp til TV'n for å bruke den til å se på film, dette har fungert delvis fint før. Men nå klarer jeg ikke å få bort den sterke gul-fargen som vises på alle lyse områder, det eneste jeg kan gjøre er å skru av fargene helt. Jeg har prøvd flere drivere, fra de nyeste til de gamleste, men ingenting hjelper. Problemet gjelder i TvTool, hvor jeg før kunne skifte fra PAL til NTSC og så ble problemet borte. Men nå er bildet blitt nesten helt gult uansett video-standard, bruker jeg Tv-ut funksjonen i Detonator driverne blir fargene helt forvrengt, ikke bare gult, men blått og grønt også! :cry:

Jeg kan ikke se noe tegn til at noen pinner i kontakten på skjermkortet er ødelagt, har også prøvd med forskjellige SVHS-kabler. Det eneste jeg ikke har prøvd er å skifte SCART-overgangen jeg bruker siden den gamle TV'n min ikke har egen SVHS-inngang, det er mulig det er overgangen som er ødelagt men jeg tror ikke det. :blush: Uansett så skal jeg sjekke det, men er det noen som har hatt lignende problemer og vet en mulig løsning på dette problemet??

 

Tusen takk på forhånd! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...