TommyM Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Hei. Jeg sitter på den gamle PC'en min og prøver å koble den opp til TV'n for å bruke den til å se på film, dette har fungert delvis fint før. Men nå klarer jeg ikke å få bort den sterke gul-fargen som vises på alle lyse områder, det eneste jeg kan gjøre er å skru av fargene helt. Jeg har prøvd flere drivere, fra de nyeste til de gamleste, men ingenting hjelper. Problemet gjelder i TvTool, hvor jeg før kunne skifte fra PAL til NTSC og så ble problemet borte. Men nå er bildet blitt nesten helt gult uansett video-standard, bruker jeg Tv-ut funksjonen i Detonator driverne blir fargene helt forvrengt, ikke bare gult, men blått og grønt også! Jeg kan ikke se noe tegn til at noen pinner i kontakten på skjermkortet er ødelagt, har også prøvd med forskjellige SVHS-kabler. Det eneste jeg ikke har prøvd er å skifte SCART-overgangen jeg bruker siden den gamle TV'n min ikke har egen SVHS-inngang, det er mulig det er overgangen som er ødelagt men jeg tror ikke det. Uansett så skal jeg sjekke det, men er det noen som har hatt lignende problemer og vet en mulig løsning på dette problemet?? Tusen takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar
TommyM Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 ingen som har peiling? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.