Steina Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Postal 2 - Share the Pain ser råtøft ut. Noen som har prøvd det? Jeg vil bare ikke begynne å spille demoen, men det er jo ingen plasser jeg kan laste det fullversionen, eller noen butikker i Norge som selger det? Har dere peiling hvor jeg kan få tak i det? PS. Bor i Nord-Trøndelag så jeg kjører for eksempel ikke til Oslo for å skaffe det. Vil helst kjøpe det en plass så jeg får det i posten.
Illmatic Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 får kjøpt det hos spiderman, ikke snakk om nedlasting her på forumet!
Blib Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Webshop er nok det enkleste alternativet ja. Søk rundt på forumet for gode tips til butikker
Steina Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Du, Gamer-guru, tenke du på en spesiell butikk du eller, for spillet finnes ikke på spiderman.no !
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 altså jeg bor i sør-trøndelag, ta deg en tur ned til Tr.Heim City på Spidermanen der.....
Totenkopf Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Bare bestill det ifra den offisielle websiden?
Illmatic Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 jeg har ikke prøvd webshoppen til spiderman, men så det i butikken i drammen. har sett det i andre butikker også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå