Gå til innhold

Radeon 8500


Zitoz

Anbefalte innlegg

Ja, nå har det kommi, det vi så lenge har ventet på. Både du og meg, alle sammen........

 

ATI RADEON 8500 , den er den beste gpu'en i verden, sier dem i alle fall, men tror vi dem? Ja, hvorfor ikke. Tatt i betraktning att den innholder så mange special efekter at den, ville satt GeForce 3 i skamme kroken om de ble målt opp mot hverandre.....

Kanskje ikke, det ser nok veldig bra ut I alle fall.

Bare for å nevne noena v special efektene så må jeg si att Truform teknologien ser veldig fantastisk ut, sammen med programerbar Anti A, som sikkert er en bit av DirctX 9, så ville jeg tro att ATI her har satt sammen noe, som virkelig kommer til å selge!!

---------

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig vil jeg ha så lite som mulig med ATI å gjøre, men hvis noen her har tenkt å kjøpe det nye radeon kortet bør dere vente!

 

Noen av funskjonene som ATI har skrytt av skrudd av i 8500 (på presse versjonen, det er uklart om dette blir fikset til releasen, eller om det kommer 2 kort).

 

[ Denne Melding var redigert av: IronWire på 2001-08-16 21:58 ]

Lenke til kommentar

http://www.anandtech.com (en veldig bra side igrunn) har de gjennomført en tidlig test av nettopp dette kortet. Og en av de tingen som fanget min oppmerksomhet var SMOOTHVISION og TRUFORM, dette er teknologi som faktisk forbedrer dagens spill, i motsettning til mye av GF3 teknologien som ikke merkes så mye i dagens spill... Et meget lovende kort som sannsynligvis blir billigere en GF3 :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...