toasteh Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Jeg har vært her før i håp om å få min CD-brenner og D: harddisk til å virke på min PC. Etter en formatering viser ihvertfall CD-brenneren seg og ser ut til å være i orden Allikevel viser ikke min D: harddisk seg, og den befinner seg heller ikke i BIOS. jeg har sjekket jumperne og IDE kablene og intet ser ut til å være galt. Jeg fikk beskjed om at BIOS flashing kanskje kunne hjelpe. Er det noen som vet hvordan dette gjøres? mvh mats
b-real Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som Hvilket skjermkort skal jeg velge? hører åpenbart hjemme under skjermkort kategorien, om den blir postet i Annet om hardware blir den så stengt og flyttet til Feilpostet. Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden. Stenges pga feilposting.
Anbefalte innlegg