Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette blir sånn som med de fleste andre nye webshoper; hvorfor skal jeg forlate de gode gamle webshopene jeg alltid har handlet oss? Så lenge det ikke er kun denne butikken som selger en vare, eller om den er ekstremt mye billigere på en vare, så ser jeg ingen grunn til å handle i en slik butikk.

Denne, som mange andre i det siste, sklir bare inn "sikkert-fin-den-men-hvorfor-handle-der" kategorien. Hvorfor skal jeg handle akkurat der? Tror ikke det er mange av de nyetablerte webshopene som tenker så mye på dette.

Hwb var flink til dette, de kom med gode tilbud både før og etter julekalenderen og framstod ellers som seriøse og filnke.

Så lenge det ikke er kun denne butikken som selger en vare, eller om den er ekstremt mye billigere på en vare, så ser jeg ingen grunn til å handle i en slik butikk.

Jeg betaler gjerne en 100 lapp ekstra for en vare hvis jeg får handlet i en butikk som jeg er trygg og tilfreds med. Prisforskjellene mellom nettbutikkene er uansett ikke ofte så skremmende store.

 

- gordito

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk dette i mail tilbake idag:

Skal sjekke opp og ta det til etterretning. Dette er ikke tekst vi har skapt

selv, men takk for at du påpeker det. Vi ønsker selvsagt å operere innenfor

loven.

 

Vennlig hilsen,

Reidar J. Boldevin

GBIT DA

 

Så får vi se hva de gjør. Dette svaret var angående at embalasjen ikke kunne være brutt når en skal bruke angreretten.

Men kunden har jo lov å prøve varen før en kan angre. Det var det jeg påpekte i mailen til dem.

 

Mvh

 

Paul

Lenke til kommentar

Mulig jeg stiller meg åpen for hogg nå, men jeg bestemte meg for å ta tak i en del av de tingene dere har diskutert ang. webshoppen jeg driver.

 

Kontaktinfomasjon er lagt til under kontakt oss skjemaet, det var aldri meningen å skjule hvem vi egentlig er for noen. Det var bra dere tok det opp, så vi fikk tatt tak i det.

 

Vi vurderer å legge til en egen "Hvem er vi" seksjon for å presentere deltakerne i bedriften for publikum, samt for å skape en bedre kundekontakt.

 

Det var gøy å se denne diskusjonen, det er endel vi kunne tenke oss å gjøre med webshoppen for å gjøre den mer ettertraktet for publikum, enkelte ting er lett å gjennomføre, andre er ikke så lett. Jeg har lest igjennom denne threaden, og tar alle sakene opp til vurdering.

 

Har forresten sendt en e-post til forbrukerrådet der jeg ber om veiledning ang. kjøpsvilkårene våre.

 

Takk for alle innlegg i denne debatten, dere hjelper oss faktisk å drive en bedre webshop. Jeg kommer til å følge denne threaden, så hvis dere ønsker å sende oss flere forslag til ting vi kan gjøre så bare skriv det her, så blir det tatt opp til vurdering.

 

Hilsen,

Reidar J. Boldevin

GBIT IT-service

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...