Gå til innhold

Counter-Strike


Anbefalte innlegg

Åhhhhh!

 

Jeg er så lei av dette med at det er blitt helt tabu å snakke om cheating på norske CS servere. Hvis jeg nevner noe (jeg har spil LEEENGE og ser en cheater når jeg ser det) så får jeg masse dritt slengt i trynet! Jeg har sluttet å spille CS. PB er jo en vits, 90% av cheats runnlurer den. **** jeg skulle SKUTT han sol laget den første cheaten til CS. Jeg savner CS. ****FAEN!!! Noen som deler mine meninger? Jeg leste en undersøkelse på Gamespot eller no' 30% sa de aimbottet. En annen ting er at aimbot kan stilles på bryst. Det er mye mer effektivt da brystet og magen er større enn hodet, og med AK skal det ikke mer enn 2-3 skudd til å drepe. Så HS er ikke det største prob. Jeg sikter dårligere enn 50 % av nybegynnerne på CS.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

cs på servere rundt om kring suger jo... spill på cs.belligero.com cs-guard der tar knekken på nesten alle cheats, flere tusen cheatere er blit bannet der i løpet av få uker - tar ikke anticheaten knekken på cheatene kan man vote-kicke de ut. men vær forsiktig med hvem du voter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...