Gå til innhold

Powercolor rev

-=Metal=-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har hørt at den gamle var så shitty..

Du vet vel kanskje selv om den gamle er "shitty". Du har jo PC9800Pro i sigggen din! Jeg venter mitt i løpet av morgendagen så da får jeg vel se...

Skrevet

som sagt, var ikke helt sikker på om jeg hadde den nye rev'n eller ikke (shitty eller pro vifte), så jeg spurte her, det skjermkortet jeg refererte til var det jeg hadde nå, dette for å sjekke om jeg hadde ny rev eller ikke, altså om jeg skulle overklokke eller ikke.

håper jeg svarte på spørsmålet nå......................

Skrevet

Er vel bare vifta som er ny på den nye revven? I såfall ser du det på at vifta er festet med gullmetallplugger..... Og i det hele tatt ser skikkelig ut, i motsetning til den gamle, løse vifta.... (Har jeg blitt fortalt, har nye utgaven selv)

Skrevet
inneholdt Big mutha truckers tomb raider og no windvd osv...skal sjekke vifta nå... et sek

Da er det den nye bundelen. Kameraten min har den nye reven :)

Skrevet

Hehe litt utålmodig Metal :)

Med litt flaks kan du vel fort nå opp mot 410/355 kanskje, hvem vet??? Gjør deg selv en tjeneste å legg inn omegadriverne(omegacorner.com) og bruk den bundlede automatiske artifact sjekkeren, så kan du la den booste opp til ting skjærer seg...

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

abel29a har helt rett.

"Er vel bare vifta som er ny på den nye revven? I såfall ser du det på at vifta er festet med gullmetallplugger..... Og i det hele tatt ser skikkelig ut, i motsetning til den gamle, løse vifta.... (Har jeg blitt fortalt, har nye utgaven selv)"

den gamle revisjonen hadde plastplugger som fungerte temmelig dårlig, mens den nye har disse "gullmetallpluggene" (eller hva man skal kalle det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...