Gå til innhold

Problem med battlefield 1942


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvorfor dette skjer, når jeg installerer patchene bruker de sinnsykt lang tid på å installere seg, og IKRENEL bruker 100% cpu, og maskina bruke 30 min på å installere en patch..

 

har prøvd å reinstallere windows, og BF, men bf1942 blir fortsatt en bakgrunns prosess...

 

____________

vel først så hadde jeg windows 2003, BF fungerte veldig fint der.. men til slutt funka det ikke lenger.. jeg slettet bf mappen og pcen brukte år å dag på å fjerne diverse *.RFA filer.

 

jeg sletta windows installerte XP, samma problem. driver å laster ned patchene på nytt for sikkerhetsskyld.

 

sysinfo:

 

P4 2.4 B @ 2.97 GHZ

768 MB Twinmos [pc2700 @ 3150]

1 stk root disk "Quantum Fireball 2 GB" 3 STK WDC 80 GB

GFX: MSI Nvidia Geforce 4 ti4200 GPU: 225 @ 323 RAM: 445 @ 660

Lydkort Creative 5.1 + Livedrive II

Hovedkort IC7-MAX3

Vannkjøling.

Chieftech 360 W PSU

Aopen HQ08 tower..

___________

ehm.. lasta ned 1.6 full nå.. og reinstallert windows. spillet funker så lenge jeg ikke har patcha det.. Men etter jeg har (delvis) fått installert patchen går spillet til ******, patchen bruker kembo lang tid på å installere...

 

det er spessielt enkelt RFA filer den sliter og stopper med, bla. annet battle of britian.

 

lala.. sitter her da.. ikrenel.exe bruker 100% cpu. battle of britain står stille på 52 % av setupen.. vet ikke hva jeg skal gjøre.. har jo reisntallert Windows og bf en del ganger nå da.. og lasta ned patchen på nytt.. tviler på at filsystemet på den disken hvor patchen ligger er fukka opp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...