Gå til innhold

Nokia 3650 som ikke vil starte opp


FunC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Søstra har en 3650 som ikke vil slå seg på / starte opp. Den låser seg rett og slett når nokia logoen kommer, så skjer ikke mer.

 

Noen som har no formening om hva det er?

Skru den på ¨å la den "loade" noen minutter... Min var også ett par ganger, men det var bare å vente litt...

Lenke til kommentar

Jaggu, ikke værst å komme med en slik diagnose uten å ha sett tlfen eller dens historie...

Personlig tviler jeg litt på at det er fuktskade, må være ettervirkning isåfall siden telefoenen ikke har vært utenfor hus på flerfoldige dager. Men hvem vet...

Lenke til kommentar

Prøvd å reformatere?

 

Med telefonen avslått: Press og hold samtidig; [den grønne ringeknappen], [*], og [3]. Mens du holder disse skru telefonen på. Etter noen sekunder skal det stå 'formatting' elns. i displayet (husker ikke helt). Du kan nå slippe knappene.

 

Håper du har backup.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen minutter? Sto på i 15-20 min i strekk uten å bli rørt her men nada zipp... Men skader vel ikke å prøve igjen. Men mener å ha lest noe om at det gikk ann å "resette" den ellerno? HUsker jeg helt feil kanskje?

du kan få fukt skade av og ha den i lommen også :p

Dette er noe jeg fikk beskjed om av telefon reperatørene som hadde min 3650 ;)

men feilen hos meg var bare noe virus piss !! !! !! trengtr format og softwear oppgr...

Lenke til kommentar

Kan som sagt hende du må formatere fordi minnet er overfylt.. veit om mange 3650'er som har måttet formateres pga minne var fullt...

 

Kan hende du er heldig å får starte den hvis du holder blyantknappen inne under oppstarten, hvis ikke følg formateringsprosedyren som står over...

 

Og du som nevner fuktskade må være skrudd i hue som sier det før du har hørt noe om historien dens eller lignende...

Kan som sagt hende han ahr fylt opp minnet ved å sende ting til den på BT, så skrudd den av etter en install så går den ikke på igjen, f.eks...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...