Gå til innhold

Aktuelt for LAN folk. Trenger litt hjelp, går fort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle NERDER (data folk) drikker garrantert mer en 3 liter i uka :grin:

 

hvordan skulle jeg vite at cola herpa emaljen på tenna

 

2 late jeg er avhengig :sad:

 

Meg drikke 9 liter i uka!!!

 

 

Meg avhengig

 

Meg trenge akkut hjelp

 

Meg bli medlem av ACC

 

Meg kjenne suget

 

Meg hente cola i kjøleskapet nå :smile:

 

Meg snakke norge bra

 

[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-03-20 00:39 ]

Lenke til kommentar

Hehe.. pingler. Jeg har fått magesår av coca-cola og popper syrenøytraliseren piller som om det var E. Det var en periode jeg drakk minimum 3 liter dagen. Noen ganger var jeg på 9 liter dagen. Hvis jeg gikk 3 dager uten coca fikk jeg kaldsvette og andre abstinens syndromer.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-20 00:10, p4power skrev:

Har svart jeg. Du bør legge inn flere valg på antall liter i uka. 3 liter er jo det jeg drikker på 2 dager. Lenge leve coca cola.



 

Jeg ser det nå, men så er ikke den helt beregnet på mektige coca-cola folk her inne på Hw.no. De fleste svarer faktisk 2-3 eller 1-2...

 

Vil også takke alle her inne som tok seg tid for å svare.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-20 13:13, Mr-CEO skrev:

I sibir er det 2 årstider. 3 august og vinter.


Hmmm. Litt unødvendig å måtte forklare siggen sin...

 

Onde tunger sier at i Nord-Norge er det 9 måneder med vinter, og 3 måneder med dårlig skiføre!

 

Heia Tromsø IL!

Lenke til kommentar

Quote:


ksjoet skrev (2002-03-19 23:58):

Hey


Alle her inne har vel med dere en god del brus på LAN og slikt. Så kanskje du kan hjelpe meg i et skolearbeid med denne undersøkelsen:




 

 

Skal gi deg et lite tips siden du trakk fram dette i forbindelse med skole arbeid. Slik jeg ser det vil ikke spørreundersøkelsen din gi et reelt bilde annet enn på ballansen mellom Pepsi og Cola. I undersøkelser med to (eller flere) hoved grupper bør man måle disse mot en eventuelt usikker masse. Man må ha alternativer som "annet" og "like mye". Jeg har ikke preferanser når det gjelder disse to merkene, men får jeg flere valg velger jeg nesten alltid noe annet. Vet at det sikkert er en liten gruppe blandt målgruppen din som ikke velger pepsi eller cola, men undersøkelsen gir et mer helhetlig bilde hvis man kan si at så og så mange velger produkt nr.1 og så og så mange velger produkt nr.2 mens en så mange velger et annet alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...