k-nut Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Hei, Jeg har i det siste blitt "tvunget" (for få usb porter) til å bruke den innebygde usb-huben på min q17s. Problemet er at hver gang jeg startet pcen så finner ikke windows noen av enhetene som er koblet på huben. Jeg må koble inn og ut usb-ledningen mellom skjermen og pcen for at noe skal virke. Er det noen andre med samme skjerm som har samme erfaring? mvh, Knut Siter Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Har liknende problemer med min 17" Dell flatskjerm. USB huben 'hopper', dvs windows lager slik ding-dong dong-ding lyd av og til. Og pendriven som står i skjermen blir borte. Aner ikke hvorfor, men irriterende. Feil på skjermen? Siter Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg spurte hyundai european support og de sa at jeg sannsynligvis måtte bytte skjermen, men PSdata snakker bare om drivere og slikt. Det hadde vært fint om noen har samme problem og har en evt. løsning Knut Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.