Janmandelid Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Hei! Hvordan sletter jeg de brukerkontoene som er lagret på maskinen. Jeg tenker på der jeg logger meg på og velger en annen brukerkonto, så har jeg lyst til å slette de brukernavnene som står der. Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 WIN XP du må ha amin rettigheter, gå på start-kontrollpanel-brukerkontoer, og slett de du ikke vil ha, kan være du må restarte pcn for at de skal slettes ordentlig, ta evntuelt og slett mappene fra documents and settings på system disken // jeg tar ikke noen form for ansvar hvis noe går galt, eller hvis data går tapt... det funker for meg.... Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Var sikkert dårlig formulert i utgangspunktet dette her, men jeg mener ikke selve widows, bare msn messenger. Du vet, når man åpner messenger'en så får man valget om å åpne default-kontoen eller med en annen brukerkonto. Når man velger en annen bruker da, så kommer det opp en liste over de som har logget seg på før. Og det er denne listen jeg vil ha vekk! Hehe. Skal ikke være enkelt å forklare seg nei... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Søk på adressen i registeret og fjern nøklene, ta backup først. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Tusen takk for hjelp, men jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg gjør det....? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2004 Noen? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 Ingen som vet dette altså? Lenke til kommentar
Cato2k Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 HEy hey nei egentlig vet jeg ikke men hva er problemet?? wy skal du sletta de Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 start- kontrollpanel- brukerkontoer-marker windowskontoen du er logget på med- så administrere mine nettverkspassord- merk å slett de kontoene du vil ha vekk... Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Konge!!!!!!!!!! Tusen takk skal du ha!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå