Giger Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Hei! Eg jobbar på ein skule med mange gamle VHS videoer. Det er ikkje heilt up to date om eg vil seia det mildt. Derfor vil eg få disse videoane digitalisert, slik at eg kan visa dei med videokanon direkte frå PC. Eg har hatt ein slik sak frå Pinnacle men den var ikkje så svært god....dessutan får eg ikkje tak i WinXP/Win2k drivere. Må ha ny!! Komplett selger denne veke ein Hauppauge! WinTV PVR USB2, Tv-kort&MPEG2, og siden skulen har dårleg råd må eg forsikra meg om at dette er gode greier. Nokon som har erfaring?? Kva er forskjellen på: 1) Hauppauge! WinTV PVR USB2, Tv-kort&MPEG2 2) Hauppauge WinTV PVR250 3) Hauppauge WinTV PVR350 Siter Lenke til kommentar
stclem Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Du burde kanskje teste dette? Winfast TV 2000 XP Expert edition Du finenr det f.eks. her Siter Lenke til kommentar
Giger Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Du burde kanskje teste dette? Winfast TV 2000 XP Expert edition Du finenr det f.eks. her gløymde ein ting.....den bør vera flyttbar.... Men Win fast var da svært billig..... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.