Gå til innhold

Prob med ati drivere

oycob

Anbefalte innlegg

Jeg formaterte nettopp pcen, og skulle selvfølgelig ha inn catalyst driverne til mitt sapphire 9500pro kort. Jeg lastet de ned og installerte de, men når jeg reboota og kom inn i win så begynte skjermen å gi fra seg lyder som når du endrer oppløsning. Med en ganga tenkte jeg at det var no sånne test greier, men til slutt gikk skjermen i strømsparemodus med melding om at det ikke var signal.

Grunnet noen andre problemer jeg hadde har jeg faktisk formatert 3 ganger (filsystemet var blitt korrupt, så quick format funka ikek spesielt bra.) Hver gang har jeg prøvd å legge inn catalyst, uten hell. Siste gangen prøvde jeg en eldre versjon også, så det kan egentlig utelukkes at den siste versjonen er problemet.

Fatter ikke hva som er galt eller hva jeg skal gjøre med det. Har enda ikke testet kortet i en annen pc siden jeg må dra all hw'en til denne ut av et kabinett og sette det inn i et annet for å få satt inn kortet, men jeg har jo hatt catalyst inne uten problemer før jeg formaterte. Fatter som sagt ikke hva som er galt. Help? :dontgetit:

Edit: Hmm, ser ut til at jeg var litt for kjapp med å poste gitt... Forsøkte å legge inn alt av drivere (Chipset, agp etc) på nytt, legge inn directx 9b og så legge inn selve display driveren (ikke bundle) og deretter kontrollpanelet. Det ser ut til å fungere nå, men jeg lurer fortsatt litt på hvorfor jeg aldri har behøvd å gjøre dette før... :ermm:

Endret av oycob
Lenke til kommentar
Annonse

[1] Random productId 7123205 from forum_23

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...