danilovic Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Ikke vet jeg helt nøyaktig hva som utløste det, men jeg har vel lekt litt for mye i driversettingene, slik at når jeg skal fyre opp CS, så får jeg bare beskjed om at HL.exe har utført en ulovig operasjon osv, ogås quitter spillet. Detter skjer når jeg prøver å kjøre i OpenGL. Etter reinstallasjon av drivere fikk jeg kjørt spiller i software-modus, men så fort jeg bytta til OpenGL meldte sammen problemet seg igjen. Jeg lurer derfor på åssen jeg kan få kjørt D3D uten å starte selve spillet. Kan også nevne at det ikke funker å skfite gamma i Powerstrip lenger heller.
OscarWoHA Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 En reinstall vil garantert fikse det. Men det visste du vel?
danilovic Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Glemte visst å nevne at jeg har prøvd det.
OscarWoHA Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 (endret) Prøvd å kopiere hl.exe fra CD-en og lime inn i HL-mappa? EDIT: Og oppdatere før du prøver å starte det. Endret 25. februar 2004 av CobraM
OscarWoHA Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 (endret) Hjelper ikke det kan du, hvis du har ATi-kort, kopiere atioglxx.dll fra /Windows/System32-mappa og lime inn i driver-mappa i HL og etterpå redigere tekstfilen som ligger der. Husker ikke navnet ettersom jeg ikke har HL på PC-en. Du skjønner det når du ser det. Endret 25. februar 2004 av CobraM
danilovic Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Hum, ja, det funka nesten. Før jeg prøvde ditt tips hadde jeg reinstallert drivere nok en gang, og kunne dermed kjøre software- og bytte til D3D-modus. D3D funket med 640*480 32bit, mens det funka med 800*600 etter at jeg prøvde tipset ditt. Prøvde å bytte til OpenGL, og nå funker ikke CS igjen.
OscarWoHA Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Prøvd Omega-driverene? Prøv de. Virker ikke den nyeste der kan du prøve en av de gamle. (Anbefaler Catalyst 3.4 eller 3.8).
danilovic Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Prøver Omega nå, men merkelig at det skulle funke så fint med de vanlige nye drivere før da.
danilovic Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Funka like dårlig med Omega ja. Herre.
osmoen Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 prøv å fjerne kommandoer med gl-prefix fra config.cfg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå