tibbs Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 HVordan i huleste får jeg avinstallert Opera?
Rikky Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Kontrollpanel->Legg til/fjern programmer->Opera?
Bamse_ Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 HVordan i huleste får jeg avinstallert Opera? Hva i huleste får deg til å ville AVINSTALLERE ( ) Opera? det er jo bare såå digg
tibbs Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Kontrollpanel->Legg til/fjern programmer->Opera? Det trodde jeg også,... men ingen Opera lå der.
Rikky Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Ligger der hos meg hvertfall, men uten Opera-ikonet.
tibbs Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Skrevet 26. februar 2004 Kan heller ikke se at Opera har noen egen "uninstall" via programmenyen i Windows slik de fleste andre programmer har. Versjonen jeg har er den siste,..7.23 er det vel..
Bamse_ Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Norton wipe går sikkert an å bruke...men det tar laang tid
tibbs Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Skrevet 29. februar 2004 Har ikke Norton Wipe. Hvorfor i huleste lager de et program som ikke kan fjernes fra maskinen? Grrrr.......
Scoody Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 (endret) Det er faktisk bare å slette Opera mappen, siden ingenting lagres i registeret, og så ligger det en mappe i Documents & Settings under ditt brukernavn med alle dine innstillinger. Og de lager ikke et program som ikke kan fjernes, da har det skjedd noe hos deg, prøv å installer Opera på nytt over den gamle installasjonen, hvis du ikke bruker metoden jeg skrev først. Da får du sikkert noe i Legg til/Fjern programmer.. Endret 29. februar 2004 av Scoody
tibbs Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Skrevet 29. februar 2004 Gikk inn og slettet mappene med Opera manuelt. Etterpå gikk jeg inn i registeret og slettet det jeg kom over som relaterte til Opera.
pekle Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 I Operamappa er det ei mappe som heiter UnInst med eit program som heiter UNWISE.EXE. Kjør det for å avinstallere Opera.
Martin A. Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Jeg spørr jeg også da... Hva får deg til å fjerne Opera? Ikke si at du skal gå tilbake til Internet Explorer???
Timur Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Jeg spørr jeg også da... Hva får deg til å fjerne Opera? Ikke si at du skal gå tilbake til Internet Explorer??? Blir vel unødvendig og spørre om det her, han/hun har vel sin grunn, og spørsmålet var jo bare enkelt og greit om "hvordan avinnstalere opera" og da vil han/hun vite det, og ingenting annet. Er du så veldig intressert så kan du sende en fin og høfflig mail/pm og spørre, og det er opp til henne og svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå