Flakkmeister Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Kan jeg bare fjerne de gamle driverne og legge inn de nye, eller må/burde jeg fjerne andre drivere i tilleg og legge de inn på nytt etter å ha lagt inn den nye hovedkortdriveren? Siter Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) det er bare å legge innn de nye over de gamle, pleier å gå bra, hvis det merkelig nok ike skulle gå bra så må du i værste fall avinstalere de og legge de inn på nytt, men jeg la de rett inn over de gamle jeg lurer faktisk på om det mangler noen usb drivere på de nyeste (3.13 tror jeg) , for da jeg la de rett inn etter en formatering uten de gamle inne så sier lista over maskinvare at usb ikke er instalert, men de som sitter bak ved mus og tast. tilkoblinga funker fint og det er de jeg bruker, så jeg bryr meg ikke noe om det Endret 25. februar 2004 av Spirre Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.