Gå til innhold

HVA ER DET SOM SKJER


Anbefalte innlegg

Satt å leste i en del av webshoperfaringene... og til min store forskrekkelse så er det enormt med syting/klaging.. hvis en webshop har sendt en kunden en feil vare så gies det karakter 1 med engang.. Tipper at den som gir karakteren kun gjør det i sinne å har ikke snakket med Komplett/PS Web/Itbutikken/Databutikken/Multicom osv. om hva som gikk galt...

For eksempel så er noen av emnene

Ikke kjøp hos PSdata , Elendig saksbehandlingstid hos Komplett.no's returavdeling,

Trur dere ikke Komplett gjør sitt beste når det gjelder retur? Det samme gjelder vel PS Web, Itbutikken , Multicom, Databutikken osv.

 

Personlig så synes jeg Webshopguiden er dårlig på hardware. Den gir ikke det riktige synet på en webshop… Når man legge inn en erfaring så skulle man fått satt karakterer på for eksempel levering/Service/Retur og lignende.

 

Med hilsen en som synes webshopguiden er dårlig…

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det forsåvidt er greit med all "sytingen" og "skamrosingen". Det er jo brukernes egne subjektive erfaringer som legges inn og da må man vel forvente dette. Man må jo ta det hele med et par spader salt og ikke legge alt for mye i dette. Noen av tilbakemeldingene er jo hinsides og faktisk ganske morsomme. Og er man gammel nok så har vel alle opplevd at man uansett butikk/webshop/etc., så vil man av og til oppleve slett service, dårlige produkter, feilleveranser osv.

Enig i at guiden kanskje burde oppdeles slik du nevner, det ville ha vært en forbedring.

Lenke til kommentar

Quote:



Personlig så synes jeg Webshopguiden er dårlig på hardware. Den gir ikke det riktige synet på en webshop… Når man legge inn en erfaring så skulle man fått satt karakterer på for eksempel levering/Service/Retur og lignende.


Med hilsen en som synes webshopguiden er dårlig…



 

Mulighet til å sette karakter på forskjellige momenter vil sannsynligvis komme etterhvert.

 

Det er riktig at mange setter karakter 1 for den minste negative ting, men jeg vil tro at dette oppveies av at de fleste setter karakter 6 for den minste positive ting.

 

Flere forslag til forbedringer av webshopguiden mottas med takk!

 

mvh

Jon

webshopseksjonen

Lenke til kommentar

Personlig, synes jeg komplett gjør en elendig jobb med tanke på returer, jeg hadde 2 stk, disker, ibm 75gxp(deathstar) som gikk til he*** og at det da skal ta 2-3 uker å få dem tilbake, eventuelt få nye disker, er igrunnen ganske uholdbart. Klart de skal sjekke diskene, se om de er ødelagte, se om de kan fikse dem og slikt, men 2-3 uker uten pc, er for enkelte drøyt lenge. Fikk seff de samme 2 diskene tilbake, og nå har det begynt å oppstå ødelagte sectors på dem igjen.

 

MEN, jeg kjøper fremdeles produkter fra dem da, så jeg er ikke avskrekka, tror ikke alt er bedre hos andre av den grunn. Men kanskje enkelte webshops burde ta kritikken til seg, og forbedre det som "markedet" ikke liker så godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...