hans A Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 (endret) Ser at kvalitokundene må betale 379,- for 704/128k ADSL linjene. Dvs at de legger seg midt på treet i priskampen. Men minsteprisen er vel grei, men hastigheten kan de gjerne øke. Men det kommer vel snart nye priser og tilbud fra mtulink. Jeg regner med at de vil prøve å beholde flest mulige kunder. Endret 24. februar 2004 av hans A
hans A Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Skrevet 24. februar 2004 og for 1024\256? Er usikker på hva de tar for 1024/256k linjen. Jeg har bare 704k linje. (Og spurte bare om den) Men prisen de oppgir på mtulink.no er jo på 529,- Men hva kvalitokundene må betale er jeg usikker på.
salif Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Kvalitokunder er ikke nødt til å betale noe mer. Man betaler samme pris som før, bare til et nytt selskap (som lover bedre og mer stabil linje). Den eneste forskjellen kvalito kunder skal oppleve er det overnevnte og at regningen kommer fra et annet selskap
mars001 Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Noe foreløpige erfaringer fra tidligere kvalitokunder ? Litt spennende å se hvordan det går, ifølge sidene til mtlink har det vært endel problemer.
Stor Oddnoga Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Merker ingen forskjeller så langt. Linjen min er like treg som den alltid har vært. 1024 yter ikke mer enn maks 6-700.
magio Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Merker ingen forskjeller så langt. Linjen min er like treg som den alltid har vært. 1024 yter ikke mer enn maks 6-700. Det blir sikkert bedre snart skal du se
mars001 Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Grunnet stor arbeidsmengde i forbindelse med overtakelsen av Kvalito har vi, i en begrenset periode, kun mulighet til å rette feil som medfører bortfall av tjeneste. Feil som gjelder redusert tjenestekvalitet kan fortsatt meldes inn, men feilretting vil ikke bli påbegynt før 23.02.2004. Får håpe de tar kundene litt mer seriøst enn Kvalito.
hans A Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Jeg har aldri hatt problem med linjen. Prøvde å måle linjen på itavisen Og fikk 723k på en 704/128k linje.
Kro Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Grunnet stor arbeidsmengde i forbindelse med overtakelsen av Kvalito har vi, i en begrenset periode, kun mulighet til å rette feil som medfører bortfall av tjeneste. Feil som gjelder redusert tjenestekvalitet kan fortsatt meldes inn, men feilretting vil ikke bli påbegynt før 23.02.2004. Får håpe de tar kundene litt mer seriøst enn Kvalito. Joa MTUlink er like seriøse som Kvalito. Har 1mb shdsl, hadde den hos kvalito, der fikk jeg faktisk hjelp! Modemet har jeg kjøpt, det fungerte ikke med oppsettet levert fra kvalito. Da jeg ringte kvalito og fortalte dem det, kom det en mann til meg samme dag! Fikk ordnet det og jeg var happy helt til MTUlink flyttet boet fra grensen fredag den 12. mars. Etter det har jeg hatt en vanskelig tid med å prøve å få meg litt hjelp fra MTUlink, har blitt fortalt at jeg skal bli kontaktet snarest mulig. Ble kontaktet to ganger, mandagen etter 12. mars og mandagen en uke etter (etter mye purring fra min side). Jeg prøvde alt mulig, fikk konfigfil tilsendt, det fungerte ikke, satte opp innstillingene på modemet på nytt og på nytt.. Prøvde igår å resette til factory defaults og så sette modemet opp på ny, da kom jeg på nett! Yeah! Det jeg blir fortalt fra MTUlink er at siden jeg eier modemet er det mitt ansvar. Jeg fikk levert modemet, det funket ikke, en fra kvalito setter det opp og får det til å fungere med et ikke standard oppsett fra kvalito, det går og går helt til MTUlink gjør noe og det fungerer ikke lengre. I mellomtiden har ikke jeg gjort noe. Det sier MTUlink er mitt ansvar. Slik er min erfaring fra MTUlink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå