Gå til innhold

Hvor er Xbox billigst


Gojira

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en xbox og lurer på hvor denne er billigst. Med eller uten spill. De spillene som følger med i bundle er ikke så interesante for meg så det går bra. Det billigste jeg har funnet er elkjøp til 1600kr. Finnes den billigere på nett eller i andre butikker i nærheten av kr.sand., rop ut!

 

mvh

Gojira

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da blir det elkjøp tenker jeg, vet at de hadde xbox til 999,- på telebutikken før, men jeg gidder ikke vente på tilbud. Hvis det ikke finnes nettbutikker som selger billig da? vet ikke om så mange, play.com selger ganske rimelig men sparer lite/ingenting da man må betale moms og toll

 

Gojira

Lenke til kommentar

Vel den koster 1999 kroner på telehuset nå... og hvis du kjøper fra play.com koster den 1509kr +moms og tull :)

 

Lykke til ihvertfall :yes:

 

Selv kjøpte jeg meg en brukt for en passe pris, og er absolutt fornøyd, men det lønner ikke å slå til på de første og beste. Fant dessuten raskt ut at qxl ikke var stedet å skaffe seg en billig og FUNGERENDE xbox :)

 

Lette litt etter billigere steder og fant sjokkerende ut at Spaceworld har en nettpris på 1398kroner for en xbox, vet da ikke hvor mye portoen blir...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...