Gå til innhold

hvem er den dessidert stilleste?


EpziloN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du ikke skal overklokke så finn tak i en Speeze Vultuspinn med 80x80 mm vifte på, den gir opprinneli 21 db sir reklmen (bare tull selfølgeig), skift til ei papst 80 x 80 mm vifte. 12 DB holder en amd xp 2500 på 52 grader stabilt, mulig du bør gå for papst sin 19 db med xp2800.

Endret av Buddy
Lenke til kommentar

Har en Thermalright SLK-900 + en Enermax 92 mm vifte på veldig lav hastighet, hører absolutt ingenting. Eneste jeg hører er harddisken som jobber(har også 3 kabinettvifter på lav hastighet)

 

Tempen er 40-45 ved "vanlig bruk". Ved full load kommer den til 55, har ikke sett at den har kommet over det iallefall. Anbefaler også viftestyring, Har en sunbeam, fungerer perfekt(styer nå alle de 4 viftene mine).

 

BTW, prosseroren min er XP 2500+ @ 2161 mhz, 1, 675 V.

Endret av Sabbe
Lenke til kommentar
FAN.... KAN DU IKKE SKRIVE DIN HOMO....  Det heter ikke hvem

Sånt holder vi oss unna!!

 

Report-knappen er trykt på.

[offtopic]av de 16 innelggene han har så er 10 av dem gjort om av moderator :devil:[offtopic]

 

 

[ontopic] jeg ville gått med den kjøleren som amdguru1 foreslo, selv om den er litt dyr[ontopic]

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
FAN.... KAN DU IKKE SKRIVE DIN HOMO....  Det heter ikke hvem

Sånt holder vi oss unna!!

 

Report-knappen er trykt på.

[offtopic]av de 16 innelggene han har så er 10 av dem gjort om av moderator :devil:[offtopic]

 

 

[ontopic] jeg ville gått med den kjøleren som amdguru1 foreslo, selv om den er litt dyr[ontopic]

fant ikke en eneste post av han som ikke var fjernet untatt denne(foreløbig ikke fjernet)

Lenke til kommentar
FAN.... KAN DU IKKE SKRIVE DIN HOMO.... Det heter ikke hvem

:wow:

 

For det første så heter det ikke "FAN".

Det er engelsk for vifte.

 

For det andre, "Kan du ikke skrive din homo" er et spørsmål.

Etter spørsmål kommer vanligvis "?" tegn.

 

Og for det tredje, er det noen som bryr seg om det skrives hvem eller hvilke????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...