Gå til innhold

Ekstra godbit til deg med lcd


Ni kon

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Jeg sitter å jobber med testen her og bør vel legge til en godbit.

 

i skrivende stund sitter jeg på en q17s og prøvde en liten gave fra NEC.

 

Denne justerer lysstyrken på skjermen din og er et must for bedagelige folk.

 

instaler denne:

 

http://www.nec-mitsubishi.com/coremedia/do...ler-v1-0-00.zip

 

gi meg tilbakemeliding på om denne fungerer bra for dere, for da legger jeg den med som godbit i del 2.

 

NB: del 2 må bli ferdig i dag så kom fort med deres erfaringer rundt denne lille gaven.

 

Den skal fungere på alle skjermer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan være enig i at hvitt blir dårligere, men denne skal du bruke når mørket senker seg og du jobber i kontorapplikasjoner...

 

det er helsemessig riktig.

 

Hva er grunnen tl at dette ikke fungerer hos enkelte?

 

Jeg har r 9700 pro og omega drivere + dvi på q17s her

 

edit: hey nice postcount...

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar

Jeg har Catalyst, nyeste, på Radeon 9700 Pro Ultimate Edition.

 

Quote, readme-filen:

 

Problem: Background brightness level for windows desktop and all applications other than video applications doesn't change when you adjust the Background Brightness Level control.

 

Solution: The video graphics adapter and driver you are using may not support the necessary functions in order to perform the brightness level adjustment. Try downloading and installing the latest versions of the video display drivers for your video card. If this doesn't solve the problem, then your video graphics adapter hardware may not support this function and is not compatible with Brightness Controller.

 

Litt jalla med tanke på at vi har samme skjerm da. Fungerer det å stille lysstyrke på skjermmenyen på din q17? Det gjør det heller ikke hos meg (og heller ikke hos veldig mange andre).

Lenke til kommentar

thoering takk :-) egentlig thøring, mitt etternavn, fornorsking av thüring, en bundesland i tyskland.

 

Sorry, off-topic.

Nei jeg har ingen god forklaring på hvorfor den fungerer her, men for å svare på ditt spørsmål så mener jeg ikke du skal ha med den i testen, del 2.

Endret av thoering
Lenke til kommentar
Jeg prøvde å justere med knappene i front på skjermen og det var mye bedre. For det første ble det ikke like fort mørkt når jeg skrudde ned lysstyrken og for det andre så ble cursoren også mørkere.

hører hva du sier, men dette er jo for det bedagelige menneske...

 

tar jeg feil hvis jeg sier at det er enklere å justere lysstyrken hvis alt du må gjøre er å røre litt på musa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...