Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Har et problem at musa mi (datamusa altså...) plutselig finner på å vandre over skjermen.. Leste at det kunne være forstyrrelser fra høytalere, skjerm osv som gjorde det, men jeg har nå plassert "mottakeren" i hvert fall 20 cm fra slike kilder... Noen som har råd/tips hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 har du prøvd å koble sammen musa og mottakrern på nytt? kanskje det virker hvis den får byttet kanal Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Hjelper ikke... Har fargenyansene på musematta noe å si? Den har et slags "3d"-mønster (Var med dell-maskina når jeg fikk den) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 hm... virker litt rart... har du prøvd den på andre underlag? Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Har prøvd den uten nå en stund ja, og det ser ut som det hjelper... På jobben har jeg ei en intellimouse explorer 2.0 med helt lik musematte, og den verken vandrer eller kryper.... Dette er rart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå