simson Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Hei. Beklager om dette er et håpløst spørsmål, men skal installere en ekstra HD, og har fått høre at jeg da først må sjekke om hovedkortet mitt tåler så store HD'er (40 + 120). Stemmer det at hovedkortet har en begrensning på HD-størrelse? Hvordan sjekker jeg i tilfelle denne begrensningen? Har googlet, men finner ikke noe informasjon på dette. Har følgende hovedkort: Asus A7A133 Hovedkort for Socket A ALI1647, ATA/133, ATX, Lyd
antiloop Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Gå inn på hjemmesiden til produsenten av hovedkortet for å se om du finner en nyere Bios versjon til kortet ditt!
atrax Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Den nyeste biosen til hovedkortet ditt er v1012, men Asus var vennlige nok til å unnlate å skrive noen utfyllende release notes, så om den nyeste biosen støtter så store disker, vet jeg ikke. Men har du harddisken i hånda, er det jo bare å prøve. HK'et ditt eller harddisken din kan ikke ta kvelden pga. at HDD'en er for stor.
tokki Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Visst du kikker her så ser det ut som om det HK har hatt støtte for 137GB disker fra bios 1011...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå