Gå til innhold

priser på prosjektor pærer


Anbefalte innlegg

Er alle pærene til prosjektorene like dyre? Eller er det noen som koster vesentlig mindre enn andre. Jeg har kikket på infocus X1 og pæren koster kr.3000,-. Vil det lønne seg å kjøpe en prosjektor med evnt. billigere pære? Det er jo ikke mange gangene man skal bytte pære, men det er en lei utgift når tiden er inne. :ermm:

 

Noen som kan forklare meg hvorfor den er så dyr egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan ikke forklare deg hvorfor dem er så dyre, men pæra til infocus x1 er faktisk en av de billige pærene!

 

den pæra varer ved optimalt bruk 3000 timer og kanskje opp mot 4000, og når pæra da koster 3000kr er de da 1kr timen, ikke ille det.

 

Du får sette ei sparebøsse i dvdreolen din, og så pakker du på en femmer hver gang du har sett film, så har du penger til ny pære når den går!

Lenke til kommentar

Når pæren varer i 3000 timer så skal man egentlig bruke den bra mye før man kommer til det stadiet hvor man må skaffe ny. Jeg tror at for mange vil det da være like greit å bare kjøpe ny og bedre prosjektor siden utviklingen går sin gang i mellomtiden... men det kommer jo ann på bruken selvsagt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

prisene på projektorpærer er et resultat av tilbud og etterspørsel. Det er veldig spessielle pærer som det tidligere har vært produsert veldig lite av. Projektorer har jo intil nylig ikke akkurat vært allemanseie. SMå produksjons serier fører naturlig til dyr produksjonskostnad pr. enhet. Men etter hvert som projektorer blir mer og mer vanlig rindtomkring i heimen vil vi nok se at prisen på pærer vil synke.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...