yambalaya Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Hallois! Ny på dette forumet jeg, men mye vettuge ting her... (og noe ikke fullt så vettugt.. ) Saken er den: jeg har nå kabel-tv fra UPC med standardpakke for de vanlige kanalene. Greit nok, men skulle gjerne hatt Canal+ i tillegg, slik at jeg kunne fått sett Premier League live i stua. Dette koster jo desverre en formue i tillegg, så vurderer sterkt å gå til innkjøp av et tv-kort til å sette i "multimedia-serveren" min som står med tv-ut i stua.. Noe jeg vil gjøre dersom dette funker.. Må jo da seff. også ha et prog. som skrambler/dekoder signalene fra kabel-nettet slik at det går an å få sett dette.. Noen som har peiling/erfaringer på dette og som kan bistå med evt. tips? Finnes vel programmer som skrambler/dekoder signalene? Og hvordan blir kvaliteten på dette? Takker på forhånd til alle som kan bidra... alle forslag er velkomne... jo - glemte nesten 1 ting... bruker windows 2000 nå, men er ikke no. prob å legge inn annet op.sys dersom det trengs.. (kanskje litt vanskelig med Linux, da jeg er novice i det, men...)
Diablito2k Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 tror dessverre at ingen her vil hjelpe deg med slike "ulovligheter" ps. hadde jeg vist det, hadde jeg sagt det.. hilsen Diablito
yambalaya Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Skrevet 24. februar 2004 hmmmm... litt synd det da, isåfall... Er jo avhengig av fotball, mens det står så som så til med økonomien.. (altså:holder akkurat til å kjøpe tvkort ). Men hvis ingen vil hjelpe direkte, så sleng gjerne på en link hvor jeg kan finne ut ting... Det MÅ jo kunne fungere detta greiene...
andesam Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Hvis ikke du betaler for kanalene så kan du heller ikke få de inn, uansett hva slags dekoder du har... Har selc upc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå