Gå til innhold

TV-kort/Canal+/UPC

yambalaya

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallois! Ny på dette forumet jeg, men mye vettuge ting her... (og noe ikke fullt så vettugt.. :p )

Saken er den: jeg har nå kabel-tv fra UPC med standardpakke for de vanlige kanalene. Greit nok, men skulle gjerne hatt Canal+ i tillegg, slik at jeg kunne fått sett Premier League live i stua. Dette koster jo desverre en formue i tillegg, så vurderer sterkt å gå til innkjøp av et tv-kort til å sette i "multimedia-serveren" min som står med tv-ut i stua.. Noe jeg vil gjøre dersom dette funker..

Må jo da seff. også ha et prog. som skrambler/dekoder signalene fra kabel-nettet slik at det går an å få sett dette..

Noen som har peiling/erfaringer på dette og som kan bistå med evt. tips? Finnes vel programmer som skrambler/dekoder signalene? Og hvordan blir kvaliteten på dette?

Takker på forhånd til alle som kan bidra... alle forslag er velkomne... :yes:

jo - glemte nesten 1 ting... bruker windows 2000 nå, men er ikke no. prob å legge inn annet op.sys dersom det trengs.. (kanskje litt vanskelig med Linux, da jeg er novice i det, men...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm... litt synd det da, isåfall... Er jo avhengig av fotball, mens det står så som så til med økonomien.. (altså:holder akkurat til å kjøpe tvkort :p ). Men hvis ingen vil hjelpe direkte, så sleng gjerne på en link hvor jeg kan finne ut ting...

Det MÅ jo kunne fungere detta greiene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...