royanton Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 (endret) Jeg trenger hjelp. Se på denne linken : http://www.asnestaekwondo.no/skjermkort.jpg Skal denne passe i en standard AGP slot? Men det gjør den ikke. HP/Compaq har levert dette kortet, og de er kjent for å modifiserer standard kort for å passe sine pc'er. Der jeg har satt en rød sirkel rundt, er det en modifiserig av Compaq eller passer ikke denne i alle pc'er med AGP slot...? F.eks. kan jeg slipe ned (rød ring) slik at den passer?? Dette var et relativ dyrt kort, og trenger litt hjelp her!! Roy Endret 23. februar 2004 av royanton
Sharkey Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Tom's Hardware har hatt en rewiew på dette kortet. Hvis du ser på bildet, ser du at det er slik kortet SKAL være, og den skal passe i en AGP PRO slot
royanton Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Skrevet 23. februar 2004 Takk for det kjappe svaret! Og nei jeg har ikke AGP Pro slot på min pc!
stigfjel Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 De hovedkortene som har AGP-PRO slot er som regel dyre. Har du P4, må du f.eks. kjøpe et 875P-hovedkort. Er ikke helt sikker på AMD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå