Gå til innhold

N6600 vs N6230


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kort og greit:

6600 har symbian, minnekort, meget god og stor skjerm, godt kamera

6230 har ikke d... den har mp3 og radio og mye mindre skjerm, og er litt mindre i tilliegg..

 

oppfordninga er: kjøp 6600; og en mp3 spiller... 6600 er en bedre mobil; men har ikke mp3 og radio (går å få tak i forøvrig men blir ikke helt samme lyd som i mp3 og skikkelig radio ;) )

Mp3 og radio får du best hvis du har en separat.. bla. siden dette drar batteri... ;)

 

edit: litt dårlig skrevet kanskje; men mange har spurt om dette og jeg gidder ikke å skrive 1 side hver gang.. søk litt på forumet og du finner garantert minst 2-3 slike poster om akkurat d samme ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
kort og greit:

6600 har symbian, minnekort, meget god og stor skjerm, godt kamera

6230 har ikke d... den har mp3 og radio og mye mindre skjerm, og er litt mindre i tilliegg..

 

oppfordninga er: kjøp 6600; og en mp3 spiller... 6600 er en bedre mobil; men har ikke mp3 og radio (går å få tak i forøvrig men blir ikke helt samme lyd som i mp3 og skikkelig radio ;) )

Mp3 og radio får du best hvis du har en separat.. bla. siden dette drar batteri... ;)

 

edit: litt dårlig skrevet kanskje; men mange har spurt om dette og jeg gidder ikke å skrive 1 side hver gang.. søk litt på forumet og du finner garantert minst 2-3 slike poster om akkurat d samme ;)

Jo, 6230 har minnekort!!!! Den støtter fra 16MB-256MB

Lenke til kommentar
skrev ikke at den ikke hadde d da :p

Men de fleste vil nok tro at det du har skreve 6600 har har 6230 ikke.

 

6600 har symbian, minnekort, meget god og stor skjerm, godt kamera

 

6230 har ikke d... den har mp3 og radio og mye mindre skjerm, og er litt mindre i tilliegg..

 

Folk flest vil oppfatte det sånn at 6230 ikke har minnekort og kamera, som den har!

Lenke til kommentar
Sikkert ok d..

 

Men kan det dokumenteres ett sted ?

På Nokia sine sider må det stå feil. Det står at 6600 støtter max 128 MB, og det stemmer jo heller ikke.

Jeg vet nesten ikke om jeg tør å si det, men pappa jobber i Nokia, for folk begynner å kalle meg for pappagutten. Men du sier du vil ha det dokumentert, og han jobber med den telefon. Han sier den støtter 16 MB - 256 MB. Er det dokumentert nå? I tillegg har jeg prøvd den med 256 MB-kort, så dui må nok skifte mening!!

Lenke til kommentar

Sikkert riktig det du sier Botten88.

 

Litt rart at folk som jobber i nokia sier en ting mens spesifikasjonene på nettsiden sier noe annet.

 

Men det er vel ikke dokumentert fordi om pappaen din har sagt det til deg...

 

Har du testet den med 256 så ........er det sikkert rett.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...