_dAwn_ Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 når jeg sitter å surfer hender det at skjermen blinker og er sort i ca 2 sekunder. er det skjermkortet det er noe feil med? eller er det skjermen som holder på å ta kveld? (gammel crt skjerm). maskinen høres normal ut etter lyd å dømme.
Gakkken Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Jeg har fått akkurat samme problem. Har en 2år gammel 15" LCD skjerm...
Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Snodig problem, lagt inn siste drivere og sånt? Ustabil strømforsyning i skjermen kanskje? Bruker du en refreshrate skjermen kanskje ikkje har så godt av?
_dAwn_ Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 nei. ikke noe av det overnevnte.... om det er skjermen som begynner å ryke gjør det ikkeno. men kan det være for at kortet er klokket?
_dAwn_ Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Skrevet 23. februar 2004 muligens at det er hovedkortet og prosessoren som gjør slik at det blinke. har bare hatt det etter at jeg klokka litt opp. har klokka ned og det løste et anna problem. så skal se hvordan det går nu med blinkinga. har du klokka Gakkken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå