Solve Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 jeg er som mange andre avhengi av cs, spiller det mye vær dag. jeg har shappire radeon 9800xt. for en uke siden begynte problemene. og de er forskjellige fra gang til gang. noen ganger restarter den andre ganger blir bare skjermen helt svart(da må jeg restarte for å få noe bilde igjenn) og noen ganger låser den seg bare ute i desktoppen. har ikke klokket det eller noe sånt. har til og med prøvd å kjøre cpu'en uklokket men det hjalp lite. vet ikke helt 100% at det er skjermkortet som er problemet her, men tror det er det siden jeg mister kontakt med skjemkortet når jeg går ut av spill. gradene på kortet er ikke spesielt høye heller. noen som har noen tips eller noe sånt så jeg kommer meg unna dette problemet? begynner å bli j****** irriterendes å restarte hele tiden.
Gef Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 (endret) -Dårlig bruk av emnefeltet Emnefeltet ditt beskriver at du har et problem, ja det er greit nok, men det burde stå om hva problemet er, hva som feiler skjermkortet evnt. symptomer. Hvis alle skulle bare skrevet "har ett problem med pc'en min" eller "har ett problem med skjermen min" så sier ikke dette så veldig mye, og dermed vil ikke mange gidde å lese tråden din, da de tenker, "ahhh...nok ett problem". Det ville hvert bedre å skrevet "maskinen min fryser etter 30sek i spill, skjermkortet?" eller "skjermen min mister fargene, hva er galt?" f.eks. da tenker folk kanskje "hmm...har jo opplevd at min skjerm mister fargene, jeg fant ut hva som var galt med min skjerm, så jeg stikker innom tråden og ser om det er liknende tilfelle slik som jeg hadde, og forteller ham hva som er problemet" Prøv en gang til, lag en ny tråd med ett mer beskrivende emnefelt! Stenges Endret 22. februar 2004 av Gef
Anbefalte innlegg