Gå til innhold

Harddisk ytelse på bærbar (Lifebook C1020)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en FSC Lifebook C1020. Ett år gammel (i januar). P4 2.0 GHz 512 Mb DDR-RAM. Har nå byttet harddisk (40 Gb) for andre gang (i tillegg til hovedkort en gang), dette ble utført av effekt.no, da de har service-avtalen med komplett (norek) Begge ganger har jeg bedt om at de sjekker ytelsen på hdd, men det har de ikke gjort. (Har forsåvidt ikke fått noe tilbakemeldind overhodet, men... ganske frustrerende)

Noen ganger er pc'en vannvittig treg, f.eks med oppstart av programmer. Jeg har reinstallert windows (xp) nærmere 10 ganger på denne maskinen! (minst 8!!) Og samtidig alle drivere og bios oppgraderinger som har kommet fra FSC! På en helt fersk installasjon, kan den f.eks bruke 20 sekunder på å åpne outlook, og da med tom innboks!

Lurer på om noen har noen tips om hva jeg kan sjekke. Et benchmark program f.eks som kan gi meg noen tall om ytelse, og noe jeg kan sammenlikne med. Så kan jeg kanskje bruke dette til å tipse/klage... Er som dere skjønner langt fra fornøyd! Verken med produktet eller servicen. Skulle ønske jeg kjøpte Acer :D

Takker for svar..

Fredrik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...