ivasoere Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Har en whitebox med den nevnte dvd brenneren. Jeg får ikke til å gjøre den sonefri. Jeg har testet med programmer som region free og region master uten hell. Jeg har funnet noen firmware versjoner som kan gjøre den sone fri, men jeg har ikke funnet noe program jeg kan flashe spilleren med, da jeg ikke har noen diskettstasjon tilgjengelig. Det er kun en SD kort leser i maskinen min. Noen som har fått denne spilleren sonefri? Jeg reiser rundt hele verden med laptoppen min, så det hadde vært kjekt å kunne se filmer flere steder enn europa
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Denna kan inte flashas från windows. Du behöver en bootbar CD. (denna har NTFS drivrutiner) Ta sedan ut CDn och kör flashprogrammet från hårddisken. Se till att du tar den version som matchar din tidigare firmware annars kan det bli problem. Slå av datorn och slå på igen, omstart räcker inte alltid. Alternativt kan du ta ut brännaren och koppla den till en stationär pc för flashning. (Du behöver en adapter för detta.) Kanske du också kan boota från en flashdisk (usbminne) om din maskin stöder det. Eller boota från SD kort? Den första varianten är nog den lättaste. När du flashat behöver du ett program som tar hand om mjukvaruskydden. (windows + powerdvd/windvd) Lycka till! Anders
ivasoere Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 Takk for det gode svaret mellbratt. Jeg er litt usikker på hvilken firmware som passer til min spiller. Jeg har funnet en del her: http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?cate...4&manufactor=31 men når jeg sjekker firmwaren på spilleren min så sier den at den har versjon HB002A firmware. finner ikke noe om denne versjonen noe sted på nettet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå