Trene Arnholdt Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 HJELP!!! Jeg har fått penger mellom hendene, og skal kjøpe meg en lenge etterlengtet projektor.. Jeg vil ha størst mulig bilde og best mulig oppløsning (selvsegt) Forstår ikke helt hva ANSI LUMEN betyr, men regner med at jo høyere jo bedere? Noen forslag?.. Hvor er det billigst å kjøpe? Komplett ser billige ut. Fint med litt expert hjelp her. PS.. Hva er Adapter plate?
Trene Arnholdt Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Skrevet 21. februar 2004 Zorry.. Noe som butta her..
svennand Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 (endret) HJELP!!! Jeg har fått penger mellom hendene, og skal kjøpe meg en lenge etterlengtet projektor..Jeg vil ha størst mulig bilde og best mulig oppløsning (selvsegt) Forstår ikke helt hva ANSI LUMEN betyr, men regner med at jo høyere jo bedere? Noen forslag?.. Hvor er det billigst å kjøpe? Komplett ser billige ut. Fint med litt expert hjelp her. PS.. Hva er Adapter plate? for å si det slik så har slike ting ikke så mye å si. bare pass på forskjellen på data ansi lumen og hjemmekino ansi lumen blir veldig vanskelig å forklare men ta deg en tur til hificenteret og spør dem så forteller de deg veldig godt ka du skal se etter. bor du i ålesund anbefaler jeg deg å prate med jarle (daglig leder) i hificenteret... og forresten DDR DLP prosjektorer er like rundt hjørnet (kommer i april hvis jeg ikke tar feil) for kommer estimert til å ligge på rundt 15000kr og her er det da snakk om bilde!!! sinnsykt fett bilde (og for dem som er plaget med regnbueeffekt på dlp'er. ditte er vekk! jippi for min del=) ) så var jeg deg ville jeg ventet bittelitt til. eventuelt kommer de eldre modellene med gammel teknologi til å synke veeeldig i pris... når de nye kommer Endret 21. februar 2004 av svennand
mago Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 (endret) ville spandert 18000kr på Sanyo PLV-Z2 som har fått meget god omtale (denne er meget hot for tiden) eller Panasonic PT-AE500 til 15000kr og er helt ny og har tilsvarend gode data, er og et godt kjøp finn ut hvem som er best i AVforum.no - Norges største forum for alle Audio/Video-entusiaster anbefales for alle med prosjektor planer. http://www.avforum.no/forum/ Endret 21. februar 2004 av mago
svennand Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 ville spandert 18000kr på Sanyo PLV-Z2 som har fått meget god omtale (denne er meget hot for tiden) eller Panasonic PT-AE500 til 15000kr og er helt ny og har tilsvarend gode data, er og et godt kjøp finn ut hvem som er best i AVforum.no - Norges største forum for alle Audio/Video-entusiaster anbefales for alle med prosjektor planer. http://www.avforum.no/forum/ er enig med den sanyoen... er bare det at arvtakeren kommer i mai (DDR DLP) =) så den vil nok synke til rundt 14000kr tenker jeg om ikke mer. arvtakeren vil koste 17000kr er det estimert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå