Gå til innhold

Røverkjøp


Anbefalte innlegg

Hei!

Det er sikkert mange her som skulle ønske seg et skikkelig fotored. program, helst Photoshop 7.01 eller selveste CS v8. - men med en pris på 8 - 10000kr blir det som oftest med drømmen.

Nå kan fullversjonen Photoshop CS lastes ned for 99$ fra en av Adobes sider, nemlig her ************

 

Når du åpner info.boksen oppe til venstre - begynner en klokke å tikke ned fra 10min. - mao - du har ti min. på deg til å kikke på tilbudene og bestemme deg for hva du ønsker å kjøpe. Kjøper du ikke denne gangen går det 3 dager før du på nytt får tilbudet. Jeg forstod det slik at det er et visst antall som blir lagt ut på dette tilbudet, så når dette antallet er nådd, faller tilbudene bort.

Når du har gått til innkjøp blir en E-mail sendt deg som henviser til siden hvor

ID nr. (lisensen) ligger, (den tallkombinasjonen må du ha når du installerer) Jeg lastet ned Cs i går og nedlastingen gikk helt greit , ca 45min. (adsl). Les info. på FIX som du får opp på skrivebordet etter nedlastingen så du slipper "krøll" under instaleringen. Lykke til!

mvh

s-ki

 

Ps Har fått tips om at dette er en ulovlig versjon og da jeg ikke vil være med på å oppfordre til ulovligheter har jeg strøket adr. til denne siden. Det rare er imidlertid at jeg gikk inn på Aobe's side for å sjekke om det var noen nye oppdateringer, og da jeg klikket på downloads (fortsatt Adobes side)kom jeg altså til denne siden.

ds

Endret av s-ki
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...