Gå til innhold

Final Fantasy X-2


Anbefalte innlegg

Kjøpte spillet i går og har så langt spilt 10 timer.

 

Førsteinntrykket er blandet. Man har jo et hav av kombinasjoner med det nye "Dress Sphere" systemet. Syntes også at spillet er litt utenom det Squaresoft (Square Enix) leverer.

 

Noen andre?

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm... de hadde ikke spillet inne da jeg liksom skulle kjøpe d, men sånn er d jo bare.

 

har hørt at du kan kle deg i alle mulige slags kostymer. hva er hensikten med å skifte klær?

 

du har sikkert hørt musikken fra de forrige spillene... hvordan er musikken på spillet, battle theme og sånn?

 

lasta nemlig ned en battle theme men den var røten...

Lenke til kommentar
Alle sir jo at de har gjort det til et spill myntet på jenter?

Jeg skal innrømme at i starten så har spillet en god "powerpuff" stemning over seg. Etter hvert syntes jeg endrer dette seg og historien kommer til syne. Det er er helt klart en stor forskjell fra andre FF spill, men tror ikke dere gutter trenger å bli redd for å bli homo av å spille det :p. Bare lukk øynene under de første 20 minuttene av spillet :p

Lenke til kommentar

d skal så altfor mye til for å slå 7-eren, helt riktig! :thumbup: 7-eren hadde en sånn spesiell stemning som noen av de andre titlene ikke hadde fullt så mye av. Historien tok helt av, fikk gåsehud omtrent bare av å tenke på hvor bra den var. Men nå er d FF X-2 som gjelder...

 

Samurai sphere hva?, høres kult ut. Er Yuna vellyket med pistoler?

 

d sies også at du må velge om du vil være med på Yevon sin side eller en annen en. Stemmer d da?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...