Gå til innhold

Får ikke slettet en fil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Få opp kommandolinjen (skriv cmd i kjør vinduet).

2. ctrl alt del og velg prosesser. Steng av explorer.exe

3. gå tilbake til kommandolinjen,bla deg fram til filen og prøv å slett den nå.

4. Hvis det er vellykket kan du igjen trykke ctrl alt del, velge fil, ny oppgave og skrive inn explorer for å starte den igjen.

Lenke til kommentar

Noe som funker hos meg som regel er å slå av maskine og starte den på nytt, vet ikke om det funker for deg men kan jo være verdt et forsøk?

Klarer du å flytte filen i en anne mappe? I såfall kan du prøve å flytte den til en annen mappe og så se om du kan slette den!

 

Ofte er det slik at du må starte PC-en på nytt igjen etter at du har avinstalert noe for å kunne slette de resterende .dll filene til et program!

 

Edit: Leste nå og ser at du har startet i sikkerhetsmodu (da ha du jo seff restartet)

 

Jeg vil anbefale deg å kjøre spybot, det pleier å være god på å fjerne slik dritt (husk på å kjøre uppdate på den først!)

 

edit #2: Regner med at du vet filnavnet, ta deg en lite søk på google og så kanskje du finner noe interessant!

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar
Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som Hvilket skjermkort skal jeg velge? hører åpenbart hjemme under skjermkort kategorien, om den blir postet i Annet om hardware blir den så stengt og flyttet til Feilpostet. Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden.

Stenges pga feilposting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...