Gå til innhold

Noen med erfaringer fra Flexi-data.no ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har handla ganske mye hos Flexi-Data. Bor i Bergen så jeg slipper porto. De er ganske billige og har god service. Har hendt at det tar noen dager før varen kommer. Har hatt en retur sak hos de, som ble ordna fort opp i. Se ellers webshop-guiden. Er i grunn meget fornøyd.

Lenke til kommentar

Flexi-data, hmmmm..... tenke tenke.

Skal vi se, halannen uke før TC (les: convention) bestilte jeg meg 200 CD'er fra de (2stk. 100 pk NoName 24X i bundle), måtte i all hui og hast ned på postkontoret den fredagen TC startet for å hente de.

 

Altså, laaaaaaang leveringstid.

De brukte i dette tilfellet 8 dager på å få sendt avgårde en vare som var på lageret deres.

Kan hende de har forbedret seg siden da, men det jeg husker er: billigere enn komplett, men treig levering.

 

__________-

Tresprit

Lenke til kommentar

Flott "sjappe" spesielt om en bor i Bergen (nært) slik at en kan spesifisere at en henter - slipper å sponse Posten.. En må bare være OBS på at de ikkje har lager i Bergen, etter mine mistanker får de varer fra Norcom (grossisten bak Komplett). Har som du har sett ganske gode priser! Bestilte for ei stund siden ei AT strømforsyning og en HD-kjøler en søndagskveld, tirsdag fikk eg mail om at delene kunne hentes. Nå har de også fått ei tjeneste der du kan få en SMS ved siden av mailen om at varene er ankommet Bergen. Skal de videresendes blir da denne beskjeden når Flexi-data sender fra Bergen.

Lenke til kommentar

Har bare gode erfarigner med flexi-data. kjøpte nettopp en smc switch derfra... Kunne komme og hente den dagen etter jeg bestilte. Bor i bergen så det er bare å kjøre 10 min og så slipper du portoen. Lurer på om de får varene fra komplett eller noe sånt. De har akkuratt samme vareutvalg.

Lenke til kommentar

Oki,takker for svar :smile:

Tenkte jeg skulle bestille meg et Gainward Ti4600 kort fra dem.

Håper at jeg slipper og vente i flere uker med å få varene hvis jeg bestiller noe fra dem :smile:

De fleste kjenner vel suget når man har bestilt ny cpu og skjermkort..hehe

 

Mio

Lenke til kommentar

Bra ting :smile:

-------------------------

hyggelige folk (hørtes hyggelige ut da jeg ringte :smile: )

 

billigere en komplott

 

samme utvalg som komplott

-------------------------

Dårlige ting :sad:

-------------------------

har omtrent lik leverings tid som komplott :sad:

jeg har lært meg å leve med det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...