Jump to content
Sign in to follow this  
XzysteRr

E-Mail LED og MS Outlook

Recommended Posts

Har en REC Smartbook 700 (bygd på Asus etterellerannet) PIII850 MHZ. Ved å legge inn en utility til den laptopen får man en blå LED til å lyse når du har ny mail.. Men de drittoppdateringene til MicroSoft har gjort så det kommer opp en melding som spør om je vil tillate det programmet å herje med Outlook hver gang jeg får en mail!!! går ikke an å velge alltid tillat! Det er enten ja eller nei og tillat for 1min, 2min osv til max 10 min!! Bruker laptopen på jobben så det er kjekt å se om man har fått mail uten å fjerne skjermbeskytter og evt hvilemodus osv først! Hvordan får jeg bort den meldinga??

På forhånd takk for hjelpen..

Edited by XzysteRr

Da må du vel inn på "avansert" eller "egenskaper" ettellerannet sted, og skifte sikkerhetsmodus. Du har antagelig på høy sikkerhet, som krever din tillatelse hver gang et program ønsker å koble seg opp på internett... noe sånt?

Har lest om det samme problemet hos folk som bruker spamfilter (f.eks. Sunbelt Software Inc.'s iHateSpam og Cloudmark Inc.'s SpamNet). Jeg tror den nye Office oppdateringen sikkert rammer flere applikasjoner. Synderen er altså et program du har som stanser forespørselen, f.eks. et spamfilter. Du kan jo starte ved å kikke nede i høyre hjørnet blant det som finnes av ikoner der.

Edited by Prinzmetal