Lucifer 666 Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Synes vifta på kortet bråker for mye. Noen som har anbefalinger på vifteløs/stille vifte til disse kortene? Kjøler de minnbrikkene også?
asad Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Synes du seriøst den bråker for mye? Jeg hører ikke min engang, på grunn av alt det andre bråket fra maskina Har hørt bra greier om Arctic Cooler, du kan finne den på www.microplex.no. Den kjøler både minne og GPU.
Lucifer 666 Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Skrevet 19. februar 2004 Synes du seriøst den bråker for mye? Jeg hører ikke min engang, på grunn av alt det andre bråket fra maskina Har hørt bra greier om Arctic Cooler, du kan finne den på www.microplex.no. Den kjøler både minne og GPU. Maskina mi bråker også sinnsykt, men har viftekontroller på alle andre vifter som jeg kjører ned når den står å koser seg på egenhånd Da hører jeg kort-vifta godt. Synes i tilegg at rammen virker uforsvarlig varm så det hadde ikke gjort noe med litt kjøling. Kjører på 420/380 nå å kan kjenne at kortet ikke fryser akkurat... Noen som vet om andre plasser enn microplex som har denne kjøleren? (ubekreftet lev. dato)
da Gauss Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Anbefaler også artic cooler, men den kjøler _ikke_ minnebrikkene. Der er for øvrig plass til noen små ramsinks på oversiden, og hva som helst på baksiden. Søk på "vga silencer" i prisguiden, og du vil finne leverandører.
staljin Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Kjøp deg en CPU kjøler og monter den på kortet. Min 9800PRO@XT er lunken i idle, blir nok var under belstning men ikke så mye at jeg ikke klarer å holde hånden så lenge jeg vil. Har en Coolmaster CPU med kobber plate kjøler med 7cm vifte påmontert. Det er slik selv om kjøler ikke har 100% kontakt med CPU kjerne pga. de skruene den kobber plate er festet til kjøleren. Konklusjon: effektiv og STILLE kjøling. Staljin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå