Gå til innhold

Ny mobil


sinatra

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ny mobil i nærmeste fremtid men klarer ikke helt bestemme meg for hvilken :p

Har funnet ut at det er på tide og skifte ut min gamle nokia 6310 som ikke lenger funker som den skal

 

Har sett litt rundt forbi og noen av telefonene som er vurdert er

- SE T630

- SE z600

- N 6230

 

Har vel tenkt meg en pris rundt 3-4 lapper.

Noen kriterier er god batteritid, god skjerm, grei lagringsplass, et greit kamera er ikke et must men hadde vært gøy.

Da jeg er i militæret for tiden klarer jeg ikke følge med på utviklingen som skjer på mobil markedet for tiden men dette virker som noen greie telefoner :p

Sitter vel egentlig og vipper mot N6230 men vet ikke helt om jeg vil spytte inn opp mot 4 store for en telefon.

 

Så viss folk kunne kommet med noe for og mot pluss og minus osv hadde jeg vært glad :)

Endret av Austvoll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av de tre du nevner der vile iallefall jeg kjøpt meg 6230, pga. mp3, radio, videofunksjon og minnekort. Noe jeg absolutt ville brukt, spørsmålet er om du vil bruke disse funksjonene hvis du evt. kjøper denne telefonen. Hvis ikke ser jeg ikke noen særlig grunn for å velge 6230.

 

T630 har alt det du ber om (hele 14 timers taletid og 315 timers stand-by) bortsett fra en ting, minnet, den har bare 2mb minne noe som kan bli litt snaut. Der stiller jo 6230 mye bedre siden den har MMC kort-plass og da trolig kan ha så mye som 512mb minne.

 

Men det blir vell egentlig opp til om du kommer til å bruke radio, mp3 osv på 6230, hvis jeg syns jeg du bør kjøpe denne hvis ikke burde du kanskje (hvis du kan leve med 2mb minne) velge t630.

 

z600 syns jeg nesten er utelukket (hvis du ikke er svak for klapp-telefoner) da denne koster mer enn t630 og er større, tyngre og har mye dårligere batteritid.

Lenke til kommentar

Vil nok tro at jeg heller over på n6230, så var det bare og vente på at telefonen kommer ut, og at jeg får utbetalt lønna mi som jeg ikke har fått etter julejobbinga mi enda :thumbdown:

 

Muligheten for å utvide minnet teller som et STORT pluss for min del, radio er også greit og ha, ellers ser det ut til at N 6230 kommer til å bli en stor oppgradering fra min n6230, kan ikke vente med å få meg en telefon med fargeskjerm :D

Lenke til kommentar

Jeg holder en "knapp" på Nokia 6600 jeg da, om det ønskelig med andre forslag. 6600 har jo alt som T630/Z600 ++. For å sammenlikne 6600 med 6230, så har 6600 symbian og et mye bedre display enn 6230, mens 6230 har radio/mp3.

 

Ville gått for en Nokia 6600, har hørt rykter om at denne vil falle i pris framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...