Ni kon Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Huff huff: http://www.idg.se/ArticlePages/200402/17/2...4924_MD.dbp.asp
tempezzzt Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 ..hehe.. så lenge ikke NRK får snusen i dette oxo, så er det greit for meg
Anders Leipsland Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Har hørt noe rykter om det der litt tidligere. Slik jeg har oppfattet det så vil ikke dette gjelde Norge
gresh Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Har hørt noe rykter om det der litt tidligere. Slik jeg har oppfattet det så vil ikke dette gjelde Norge Norge får jo regler og bestemmelser tredd ned over seg gjennom EØS. hvorfor skal ikke dette gjelde for oss?
billythekid Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Har hørt noe rykter om det der litt tidligere. Slik jeg har oppfattet det så vil ikke dette gjelde Norge Norge får jo regler og bestemmelser tredd ned over seg gjennom EØS. hvorfor skal ikke dette gjelde for oss? nei sant det så lenge vi ikke er med i EU har vi lite vi skulle sagt
mago Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 för att slippa beskattas som en tv, bara kunna ta emot signaler från en dator, och inte från någon annan källa Da vil også LCD monitorer med s-video inn bli klassifiert som tv (dog ikke så mange enda) en konsoll med scart til vga adapter tilkoblet en monitor er heller ikke bra, da vanlige monitorer kan da ta inn andre signaler. (vga adapteret bli klassifiert som trimmset) neste trinn er å øke beskatningen på projektorer med dvi inngang da di er tv'er i følge EU EU muren blir stadig høyere. Forsto eg det rett vil produkter produset innenfor EU muren gå klar denne avgiften
loggon Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Dette ville komme under lisens (NRK) og bet. noen i husstanden skulle det være greit ?.
Mr.Garibaldi Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Er en lignende diskusjon her da HW.no har laget en sak på forsiden om dette... Litt info om hvordan dette kan påvirke oss, samt spekulasjoner, kan finnes der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå